Testa, det är kul.

Är det bara jag som tycker att det är skönt ibland när det är helt tyst?

Idag har jag läst väldigt många kända och bra citat, men många av dem stämmer inte överens med mitt tanke sätt.. Men det var en som jag fastnade på; "En man vid 50 års åldern som ser livet på samma sätt som vid 30 års åldern har slösat bort 20 år av sitt liv."
Tänk om jag blir så...? Det går inte ångra sig precis...

Egentligen borde jag hålla på skriva min engelska novell så engelskan iallfall ser lite mer proffesionellare ut så jag kan skriva bättre på uppsatsen.. Men jag orkar inte..
Lov snart, håller ut!


Om jag glömmer vem jag är, då kan jag aldrig mer se.
Du påminde mig en gång i tiden vem jag är.

Den du var, är inte den du är.
Jag tänker på dig, men inte dig som nu,
då du inte existerar för mig som förr.
Pilarna pekar åt olika håll, och vilken jag än väljer,
så hamnar jag vid min nuvarande plats.

Stilla natt, där snön är vatten som fångats,
där jag, sakta kommer sjunker in i -
för jag har glömt vem jag är.
Vart är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker