What an embarrassing way to go

Snart är det nyår.. Jag bör duscha och fixa till mig och de.. Men jag vet inte, jag vill inte.. nu?

Det är läskigt, nyår.. Det är 2010 om några timmar!! Seriöst, det var 2006 igår?! Tiden går för fort.. Snart är jag 35 och undrar vad jag gjort med livet. Eller? Jag har iallfall ett löfte, hoppas jag kan hålla det. :)

Men självklart har jag hållit på med musiken! Men inte lika mycket som jag trott under det här lovet, allt är så fucked up efter att ha sömnproblem som gjort att jag vänt på dygnet! Jag förståååår inte, SOV BARA?!

Men har startat min musik sida nu, äntligen öppen! Bara folk kommer så...

Men just nu lyssnar jag på en riktigt jävla bra låt, gör att jag mer vill köpa den där akustiska gitarren..
Här är texten som poppar upp i mitt huvud av låten (han sjunger inte så, men liknande - gjort egen..);


I knew I would have to
Admit that I was wrong
I decided to talk no more

And, I know.
What an embarrassing way to go.

Oh no, I tried
The luck was not on my side
He wants to believe he has no soul
No home.

I knew it would come to this
I just know I would have to walk away

And, I know.
What an embarrassing way to go.

Oh and I had this thing
That I lost in September or so
I miss you less than that, you know




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker