Am I that weak?

Såg precis Bolt! Jävligt bra film!'
Bolt lever en dröm, men möter verkligheten och försöker anpassa sig med sin dröm. Det går inte så bra, men han lyckas.

Då undrar jag.. Jag lever verkligheten, om jag börjar försöka leva som mina drömmar, blir jag glad då? Det där kommer jag grubbla på väldigt länge.

Förresten... Bolt (filmen) var ju lite sorglig då det där roliga inte skedde... Men alltså, är det bara jag eller finns det andra som blir gråtfärdiga? Typ en klump i halsen... Jag får nästan kämpa för att inte "gråta"... Kan inte ens föreställa mig om min mamma ska typ fråga mig en sak så ser hon mig gråta medans jag kollar på film, hahaha! Men ärligt, är det bara jag? Är jag en jävla mes eller? Jag tänker iallfall tro att dagens filmer är jävligt bra, eller att jag är svag för drama!

eller... så är det något i mig som mitt liv inte har och vill ha det där...

Iallfall, bolt var bra. Men två andra filmer där jag var uppe vid 75% att gråta på var Seven Pounds (då man verkligen förstår filmen, så tror jag att jag inte är ensam om att hålla på gråta - fick kämpa för att inte.) och Changelin.

Men jag kan säga att jag inte gråtit på länge! Inte bra, antar jag. För då jag kommer gråta, tror jag att det blir en flod...




When you love something, you can feel easier whats right and whats wrong to do, with the one you love.
Happiness and sadness, what do you prefeer? I guess I already know, but you shall not be so sure, life isn't that easy.

We live everyday as if we had thousands of days, but we don't...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker