Back in Blac.... Nevermind, just back!

Hej. Jag heter Matheus, jag har slutat blogga för ett tag sedan, men nu börjar jag igen! Sakta men säkert...


Det är inte så enkelt att börja blogga igen, då man slutat - och fråga inte varför jag börja...  .... för det ska jag berätta här. (?)

Jo, jag tror att bloggen är känd bland ungdommar för det känns SKÖNT att blogga,  a realse! Okej, jag har min gitarr att spela på då jag behöver terapi, men det jag inte tänk på förut, är att mina tankar, inte stannar i musiken om inte jag spelar in det jag spelar? Men här stannar de! Jag kan läsa allt sen... Aja för att inte bli tråkig så kör jag ...




Jag lever ett säkert liv. Därför blir det ett tråkigt liv! Men då jag får en smäll (inte bokstavligen) av tiden så vaknar jag till och lever. Jag brukar undra om jag är en björn? Jag "sover" vid vintern, och vaknar till liv vid våren-sommaren.

Okej, en snabb sak... Jag brukar skriva personliga meddelanden här i bloggen, det är de som är anledningen till att jag bloggar. Så de kommer alltid!

Fuck it! I'm nobody, and you're somebody? Well, ofcourse... Your eyes telling me that! I hate that I like to look into your eyes!
I'll never admit that you're stronger than me, ever! You're just a girl!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Awesome! :D

2009-02-26 @ 00:54:24
Postat av: zakez

Keep it up charbel! :)

2009-02-26 @ 12:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker