We are all the same, with a different taste.

Ibland undrar jag om vi människor slösar tid på att vakna varje morgon, gå till skolan - sen efter skolan är det arbete. Alltså ibland är livet ganska meningslöst? Fuck everything...

Varje människa är lycklig med sin omgivning, tycker allt är perfekt då man har allt som behövs. Men så fort man spenderar en dag/natt/stund för sig själv så söker man efter fel, och hittar dem!


Livet, måste ha en mening! Helvetet, är människor "speciella" eller vad? Vad gör vi i jorden... Varför tar människor självmord? Varför finns underhållning? Vi kanske har känslor för att känna oss levande, men varför - VARFÖR är oftast människor så jävla ledsna? Speciellt tonåringar! Finns inga i min närhet som strålar lycka! Antingen är de arga, ledsna eller vad som helst.

Förresten, min kompis trodde jag blev sur för att jag förlora en Fifa match idag, men det han inte vet om att jag började tänka på varför spelar vi? Lixom, vad är poängen med att sitta i ett rum, trycka på några knappar och spela? Vad är det som är så lockande? Okej, vi njuter av det... Men? Bör inte livet vara bättre än datorspel eller tv-spel? Hur gjorde de i förr i tiden? Då dator inte fanns. 80-talet måste ha varit bäst...

Jag vet inte och allt jag kan säga är FUCK EVERYTHING! Jag tänker iallfall göra något i mitt liv, om det så nu kostar mig en miljon så ska jag söka efter lyckan! Oavsett om jag inte vet vad jag söker...

We'll see! If my name was something else, would I be someone else?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker