Why do we have a hunger for dangerous things?

Hej, såg Twilight idag. Tre st. i bio salen ink. mig! Skönt på ett sätt, jag fick sitta hur jag ville.
Men filmen, var självklart på ett sätt en besvikelse jamfört med boken. Men jag var nöjd av hur de gjorde det. De kunde gjort det bara mer detalijerat, hade ju inte fattat ett skit av filmen om inte jag läst boken.

Edward var inte alls så som jag föreställt mig. Han var inte "perfekt" som i mina tankar..
Förresten, alla som läst boken; vem vill inte bli en vampyr om man blir som boken beskriver vampyrer, enda nackdelen är väl att man inte kan äta mat och njuta...

Men en sak har jag tänkt på, kan man verkligen ge upp allt det där Bella vill ge upp för Edward skull (för kärlekens skull?) - Hur ska jag veta..


Aja, återkommer då det känns för mer skrivande.

If time is the only thing that can heal me, I probably have to wait a long time. If I could live without time, I would do everything I always wanted. What if I never died? What if I had all the time in the world... What if I was special, in your eyes... What if?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker