Am I cursed?

Ibland, eller oftast känns det som om jag verkligen behöver kämpa för det jag vill ha.
Varför säger mina föräldrar att jag är bekväm? Jag får ingenting serverat!

Jag tror jag har haft otur i allt...



Jag vet inte om det beror på all regn och att jag har vänt på dygnet som jag inte kan vända tillbaka, men varför känns det som om jag dör väldigt, väldigt långsamt? Som någon sa; Frågan är inte "vad lever vi för?" utan "varför lever vi inte när vi lever?".

Jag undrar också, Varför lever vi inte, när vi lever?!





Who will tell me it will be fine?
When will you ever be mine?

I guess that sentence is complicated.

Time won't be this friendly, each year goes as days.
Will something ever be fair? Or do we have to be afraid?
When the darkness takes over.

Who said it was necessary to hold my hand?

I think I'm crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker