Love the sun, it lights up the earth!

Idag och igår har jag bränt mig här i Sverige. Väldigt varmt. :) Gör ont, jag la ingen sol kräm igår.. Men idag la jag!

Jag ska vara väldigt försiktig i solen nu. Ska ha tshirt och massor av solkräm, för jag ska snart resa till Grekland och då vill jag ju inte vara helt stel av all smärta och inte kunna göra något i Grekland.
Älskar sommaren!
Oh, jag måste spela fotboll! Var ju länge sen...

Förresten, mitt hår är kaooos! Det är inte långt, det är inte kort. Det är tjockt och stör mig hela tiden vid ögonen! Fattar inte hur tjejer kan ha långt.
Men ska lida tills jag får långt! Passar jag inte, så klipper jag bara, så enkelt är det. Men poängen är att jag ska ha det! Jag är inte typen som fixar mitt hår varje dag eller typ tänker på "aha måste klippa mig!". Jag klipper mig då det är jobbigt (väldigt tjockt).
Jag har, som sagt, bara haft kort hår i mitt liv. Ska testa ha långt.

Michael Jackson är inte död! Han finns kvar i mitt hjärta!





Far away! So far away!
Empty
Speechless
Aware of this
But still,
Gone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker