I am in a hidden pain


Kan lyssna på det här hur många gånger som helst! Den förklarar hur mycket jag egentligen lider!
Varför? Du kunde bara ha... Nej! Det kunde du inte, för jag är inte den som har tur!

Saknar ändå dig väldigt mycket. Det är svårt att gå vidare..


En av mina historier som kommer upp i huvudet då jag lyssnar på låten - står tider för varje mening också .. haha..

I mitt huvud är det i en tom strand där det blåser, med mycket moln.


While listening, I see you!

You tell me that everything is fine,     00:04-00:19


Then, you just run away                      00:20-


I run after you                                        -00:32


You're so far away and I start screaming; Come back to me!    00:33-00:39


You stop, and I find hope; You smile and I start to walk slowly after you. 00:40-00:45


Then appears a shadow in front of you, shaped as a human, and the shadow walks to you and start to hug you. I almost fell in tears, meters away from you and the shadow. 00:46-00:1:06


Then I wonder why?!                          1:07-1:18


You look at me and smile, and kiss the shadow..                             1:19-1:21


I start to fade away..                            1:22-1:26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker