What a wonderful world

Jag har inte vågat - trots att jag lovat en person - att berätta det för henne.. Väntat nog för länge och för var dag blir det bara svårare. - Den här personen som jag lovat, tror att hon är problemet till sömnproblemen jag har.


Men här är en låt jag har lyssnat på mina sömnlösa nätter;



Tycker låten är perfekt till videon, och låten är riktig vacker. Men mest är det nog tjejen i videon som är väldigt vacker, man blir ju nästan kär (sen det där solot som kommer efteråt är inte bra! Trots att jag är gitarrist så låter det feeeel!).

Har inte sett filmen som finns på videon, men folk rekommenderar den.. Kanske någon gång? Jag gillar inte drama så mycket...

Gillar också Isreales version, sök på youtube om ni är intresserade..

FÖRRESTEN; Jag har badat för första gången ute i år! Det gills fastän det är en pool, det var ute! Men kommer bada mer, kanske reser till Grekland! :D Vi var och kolla biljetter idag men farsan ber mig hitta bra biljetter för rätt pris, (så jag lär mig..).


Jag måste jogga mera... Fick för fan träningsverk av att jogga.. Skämmigt.


(När jag säger att något är vacker<t> så är den det! Det är väldigt sällan jag säger att saker är vacker<t>!


Det behövs nog ingen dikt, för den här låt texten berättar det mesta (fastän jag inte kollat igenom texten så är melodin vacker nog för att förklara känsla!)

Somewhere over the rainbow way up high
And the dreams that you dream of
once in a lullaby

Somewhere over the rainbow bluebirds fly
And the dreams that you dream of,
dreams really do come true
Someday I'll wish upon a star, wake up where the clouds are far behind me
Where trouble melts like lemon drops
High above the chimney tops,
that's where you'll find me

Somewhere over the rainbow bluebirds fly
And the dreams that you dare to, oh why, oh why can't I?
Well I see trees of green and red roses too,
I'll watch them bloom for me and you
And I think to myself, what a wonderful world

Well I see skies of blue and clouds of white
and the brightness of day
I like the dark
and I think to myself, what a wonderful world
The colors of the rainbow so pretty in the sky
are also on the faces of people passing by
I see friends shaking hands saying,
How do you do?
They're really saying, I - I love you
I hear babies cry and I watch them grow,
they'll learn much more than we'll know
And I think to myself, what a wonderful world

Someday I'll wish upon a star, wake up where the clouds are far behind me
Where trouble melts like lemon drops
High above the chimney tops,
that's where you'll find me
Somewhere over the rainbow way up high
And the dreams that you dare to, oh why, oh why can't I?


-- Lyrics till låten --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker