I wish I can be better in no-time!

Lekte med ett program, där man kan spela in och lägga flera tracks o.s.v. - Alltså inga effekter, bara inspelning.
Jag använde mig av en skit mick från Biltema (25 kr tror jag) haha.

Så jag spelade in detta, ALLT man kan höra har jag gjort. Jag vet att det inte är det bästa, men det är väl så det går för mig då jag improviserar.

Här är låten: http://www.playworld.se/music/improvise_acousticV2.mp3


Ursäkta den dåliga kvalitén och att man hör mig andas ibland, sen de som vet - så kom jag åt switchern på gitarren, men ändrade tillbaka snabbt. - Den är inte jätte lång!


Kommentera gärna vad ni tycker, om ni lyssnat!

Kommentarer
Postat av: Greve Karlsson

Awesome ;D

2009-03-08 @ 17:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker