In the night

Att en dusch kan väcka mig, mina sinnen.
Jag kan inte sova om nätterna,
Men är jag en man med magiska krafter
Eller skriker jag om nätterna
Vem kan tala, när man är förvirrad eller kär
Vem vill höra på, när man är upptagen
Du fyller inte hålet
Du vill bort, men någon drar i ditt hår
Men om det ska vara någon som drar ditt hår,
Så ska det fylla ett hål!
Jag undrar bara vad som händer om,
Om man flyttar till andra sidan!

Du vill inte höra,
Jag vill inte berätta,
Du hälsar inte,
Inte jag heller
Du lever ditt lev
Jag tittar på mitt
Du ler, har folk som tänker och bryr sig om dig - för jag är en av dem
Jag ler, för att allt är så ironiskt!
...
Ibland är jag rädd, att jag ska göra något dumt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker