Return, whatever it takes

Igår kväll läste jag ut "När jag hör ditt hjärta slå". Väldigt konstigt slut... Ettan är fortfarande min favorit av alla Twilight böcker.

Så efter att jag läst somnade jag, och jag sov tills klockan halv 10, visste faktiskt inte när jag börja men jag visste att det var något med 11. Så jag kom fram till skolan 10:40, då vi började 11:20. Det var faktiskt skönt, jag gjorde eget arbete (tyskan) och försöke komma ikapp på matten. Hann göra 1 tal innan matte lektionen börja, som tur fick vi inte mer läxa i matte, så jag försökte komma ikapp på lektionen - kom en bit.

Jag vart inte trött på någon av lektionerna och det kanske var för att vår engelska/svenska lärare lämnade vår engelska lektion på grund av prat - och för en gång skull var jag inte inblandad! hehe...

Ah men sedan efter skolan så gick jag och gymma med Rasmus - som går i min klass - väntade på mig i 1 timme, då vi har halvklass i skolan, och han är inte i min grupp.

Efter gymmet gick jag hem, upp för den låååååååånga backen som vanligt. Är ganska mentalt trött på den, för den vägen leder inte längre till centrum, utan genom centrum TILL SKOLAN! Jag gillar verkligen inte skolan... Men ofta det är en gåta nu.

Men hemma så ville jag vila men jag spelade musik istället. Jag har tappat min fantasi på spelandet, men låt texter bara flyger hit och dit i huvudet. Ska skriva ner alla jag kan!
Så nu, ska jag titta på Heroes och How I Met Your Mother. Sen efter det blir det matte! "Wohoooo" MATTE!

Jag har märkt, eller min syster har märkt att min blogg är emo aktig... Jag är inte emo, och jag har sagt att det är höst-vinter som gör mig så! Vad ska jag göra?


Annoying, free world, complane, cry, go mad, leave, shut, scream, dream, jump, smile, run, laugh, relation, feeling, fly, see the world, open, eyes, girl, boy!
If I make a story of those simple words, would it be happy or sad? Maybe sad today, but another day, it won't.
Thats why we are just humans. As I heard, we aren't that far away! But one thing I know I would do with the story; "Me, the boy, wanna fly and feel the air into my eyes, and hair!"

Sad or happy? We don't know, until we see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker