Smile, I can almost feel it!

Slapp vecka eller vad?
Idag i skolan hade vi typ roliga dagen utan att få tillgång till saker (tills jag kom på musik).

Jag har haft sovmorgon till klockan 10-11 hela veckan nästan och lektioner har försvunnit för kurserna är slut och sedan har lärarna varit hos läkarn/sjuka.

Både bra och dåligt.

Bra; Jag får vila hjärnan, kroppen och jag allmänt mentalt mår bra!

Dåligt; Vi kanske hamnar efter, efter att ha missat 2 matte lektioner? Vill inte då det är Matte B - inte kul! Jag börjar hata matte..
Det andra dåliga är; Jag började klockan 8.00 tyskan, vi får proven tillbaka (fick MVG på provet - Tack mamma!) och sedan får vi sluta 30 minuter tidigare för att han var snäll, så 08.30 slutar lektionen. SEN så får jag höra att vi inte ska ha matte (för hon var sjuk), inte ha musik (lektionen borta, endast fredagar nu), och det är halvklass i kemin - jag är i grupp 2. Grupp 2 har labb på kemin nästa vecka medans grupp 1 har håltimme.

Så jag hade idrott 13.50.

Så mitt schema Tordagen:
08-08.30 (Tyska)
08.30-13:50 (Håltimme)
13.50-14.50 (Idrott)
14.50-tills jag tröttnar (Gym)

Så såg mitt schema ut i Tordag.
Det var samma idag, fredag! Jag började 9 och hade 1 timmes lektion, sen tyska sista lektionen och han släppte oss 30 min tidigare.


Love is a feeling! You can't deny it! You seem to be calm, but you're scared! You won't let it be! Now you have a desire!


Kommentarer
Postat av: ella

vad roligt att du hittade dit igen. och kul att du också har börjat blogga igen :)

2009-03-06 @ 18:36:17
URL: http://ellashemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker