Who would care, seroiusly!

Bara för att få en sak klar för de få som läser min blogg.. Vilka de än är...


Saken är den, jag bryr mig inte om ni tycker min blogg är sjuk eller tråkig eller något sådant. Jag skriver inte för att fylla era behov, dagens bloggar är för att få sina tittare/besökare en bra underhållning, men jag är inte sådan! Jag skiter faktiskt om ni tycker denna suger. Jag skriver för min egen skull! Det är skönt att släppa taget om saker.

Jag skriver inte direkt att jag är irriterad på någon, eller sett en tjej jag inte kan glömma eller något sådant, men jag skriver in det så endast jag förstår, kanske inte med mening men det är så jag är!


Sen har jag också märkt att skriva i bloggen öppnar mina tankar, egentligen så (normalt) undviker jag mina känslor och jag tycker jag inte "känner mig själv". Jag vet inte hur det är för er direkt, men jag har alltid velat veta; "Vem är jag?"
Kanske så kan jag få svaret här, i denna konstiga blogg.

Förresten, för er som bryr sig... Jag tycker det är lättare att skriva dikter/låt texter som jag oftast blir nöjd med, med hjälp av min blogg! HAHAHA Jag säger "er" som om det är tusen läsare.. Det finns ingen som läser, jag tror inte ens folk vet vad länken till min blogg är.

Här kommer det igen;

You remind me, the day I am trying to forget, not because I want to... Because I have to! You look so similar.
Don't go away, I like it.
I've always wanted to see.
Trust me, Im not weird.
You'll not be hurted.
Not from me...
I'm just curious!

Speak, say hello! I wonder if you could wake me up! Or maybe, you can make me normal? I want to be normal.

Kommentarer
Postat av: Shabo

Haha jag läser :P när du säger till ;)

2009-03-05 @ 18:24:51
Postat av: Matheus

Hahahaha Shabo? Vilket namn.

Christian, jag vill inte tvinga dig läsa. ;)

2009-03-05 @ 18:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker