You and Me can only be You without Me

Idag hade jag tandläkare! Ojoj vad hon skrämde mig, jag har aldrig varit så rädd för att gå till tandläkarn, men idag chockade tandläkaren mig!


Jag kom dit för att jag hade fått en början av ett hål på en tand, som de skulle fylla. Jag har ingen aning om hur det är att fylla, och tandläkaren började 11 idag, och jag har min första lektion 11:20 för dagen så jag tänkte; visst, de fyller sen hinner jag till lektionen.


MEN - Då jag kom dit så sa de som vanligt - lägg dina grejer på stolen och sätt dig.
Visst, klar.
Sen då jag sitter lägger hon en pappers duk så jag inte smutsar min tröja då de sköter sitt jobb (allt normalt ännu).
Sen så kommer en fet jävla spruta (okej den var inte fet, men spruta som spruta) och hon sa: "Gapa stort, så ska jag bara bedöva.

"Bedöva? Varför ska jag bedöva? Jag vill inte!" sa jag.
"Det gör jätte ont annars, du bör bedöva"  sa hon.
"Hur länge kommer jag vara bedövad?"
"Till 12."
"Öhm.. Jag vill inte.."
"Är du rädd för sprutor?"
"JA!"
"Okej men har du mamma eller någon nära?"
"Nej, kom ensam.. Öhm jag provar utan spruta, gör det för ont så måste jag ju.."
"Visst, lägg handen på bröstet och klappa om det gör för ont." fnittrade hon...
"Okej!" (hellre smärta än SMÄRTA! (än spruta).
....
Hon borrar o borrar o borrrrrraaa...
Jag lider. (Hellre det än spruta!! - ända jag tänkte på).

Sen var det klart!
Tandläkaren väntade tills jag gick och jag satt där som en jävla idiot och fatta inte ens att de var klara.. Den som borra gick, assistenten stannade och vänta så hon kunde ta nästa, men jag satt kvar.
"Är det klart?"
"Ja"
Sen kom jag med massa dumma frågor för att jag hade varit så tyst hela tiden, ville vara lite trevlig - samt slippa det här för nästa gång!

Så var det värt det, fylla hålet utan bedövning? JA! Hatar sprutor. Ryser så fort jag tänker på senast jag fick ta spruta!



Seg dag förresten, allmänt. Men fuck it, everyday is a new day.


You seem to be
The one that makes me wonder
If I could be a bit longer
So I can see, what in your mind want to be
Why, we shall?
You see, I'm a weirdo, why bother?
Live, and laugh without me, I don't mind.

Because what if you destroy me, with all the pain in the world, i would mind!
Life, shall we wonder?

Dream, we all need.
It seems to me, you're happy!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Fett manligt broder!!

Seriöst.. Ila det inte? Jag måste ta spruta...



Och just ja "Hellre".. inte "Hällre"..

2009-03-10 @ 19:10:57
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Matheus

Jo det gjorde ont! Men smärtan varar inte länge,

jamfört med sprutan som fastnar mentalt.



Min mammas äldsta dotter hällre! Jag ändrar!

2009-03-11 @ 00:23:07
Postat av: Chris

HAHAHA sprutan gör inte ens ont Charbel jag svär :P men det som e sjukt e känslan när man e bedövad efteråt. Det känns som om allt skinn bara hänger och plus att man tror man ska svälja tungan :P

2009-03-15 @ 00:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker