Get out from my mind!

Åhh så jobbigt att hålla på göra svenska uppsatts på en söndag!
Har prov på idrottsskador imorgon, har ingen aning om vad jag ska läsa? Allt jag fått veta är att (på onsdagen!) "prov på måndag, knäskador och fotskador!"
Det förklarar ju ingenting?! Vet inte ens vilka sidor! Vet de ens hur många sidor de är på boken! Jag tänker fan inte läsa hela den boken! Jag läser det som är intressant, skippar resten..

Skolan är snart sluuuuut! YEAH sommarlov!


Håller på spara långt hår. Jag har ganska tjockt hår, så det ser förjävligt att låta det sparas! Jag får inte ens tunna ut det för då kommer det aldrig bli långt. Jag klippte mig för 4 dagar sedan, men man kan tro jag inte klippt mig på 45 år! Aja får lida tills det blir långt och fixa det. Vill också nämna att jag aldrig haft långt hår, i hela mitt liv! Aldrig haft det där tålamodet!
Blir det kaos, så klipper jag kort igen!

Valde fel årstid också att spara! Så jävla varmt! Jag har varit ute båda gångerna det regnat här och det var skönt. Men det får sluta regna nu, jag har blivit sval nu!


There is nothing I've regret!
And still it's hard to forget.

She is so beautiful,
She is so nice
and she had the perfect laugh.

I bet that those reasons why I can't forget!
Please get out my mind,
Get out my life!
Get out my head,
Because I'm not even in yours!
But you can stay in my heart, that's the reason why I'm not cold.


You're not that easy to forget!

Kommentarer
Postat av: ella

jag såg dig häromdan! :O:D

2009-05-24 @ 23:50:45
URL: http://ellashemlighet.blogg.se/
Postat av: ella

jo typ vid drottingvägen :D du skateboardade.

2009-05-25 @ 20:31:37
URL: http://ellashemlighet.blogg.se/
Postat av: ella

ja det var jag. jag satt på en obekväm pakethållare. >:/ :p

2009-05-25 @ 23:53:02
URL: http://ellashemlighet.blogg.se/
Postat av: ella

jaaa jag vet, men jag hann inte :/

2009-05-26 @ 18:10:04
URL: http://ellashemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker