Don't fade away!

Hej!

Jag har haft en dag som balanserat mellan trevligt och inte trevligt alls!
En sak jag iallfall vet är att jag verkligen hatar "betyg". Sådan jävla press, borde räcka med; kom, lär och gå! Sen så står det "Ok" på betyget. Kommer man inte, "Inte OK" eller något! DÅ SLIPPER MAN ALL BESVIKELSE.

FUCKING ENGELSKA! VARFÖR SKA MAN ALLTID VARA PÅ GRÄNSEN?!

Aja.. Jag har kämpat så mycket jag hade att ge! Vi får väl hoppas att de andra ämnena går bra. Hittillst är snittet VG! Ganska stolt för att haft en sådan jävla stress. Jävla Naturprogrammet! Var så nära att välja ekonomi..  Så mycket enklare livet hade varit. Min syster som har finans ekonomi är på Matte C, och går ut skolan. Vi avsluta nyss Matte B, och jag går bara i 1:an..

Det som var trevligt idag var iallfall vädret! Jag fick vara ute hela dagen, och blev frågan om jag kunde spela gitarr ute för dem, så jag gick och hämta den.. Och spelade självklart! Men jag gillar hellre att spela ensam tror jag, mer känsla då! Vi får se hur det blir med band då.. Kanske ångrar mig senare. Hehe..
Men efter att vi varit ute hela dagen så gick jag och Rasmus och gymma. Så lata vi har blivit! Hahaha, vi pratar mer än att lyfta.

På tal om skolan, jag borde plugga nu. Två saker kvar; Svenska och idrottsskador (De flyttade provet till Onsdagen). Tyvärr har jag inget glöd kvar. Jag gillar hellre att ruttna i min säng och lyssna på musik än att plugga. Just nu!

Förresten, här var min dag - (Rätt länge sedan jag berätta min dag!)



I don't feel the pain you give me,
Because why you,
Better than someone else?
Why you, so better than someone else?

You might be insane, looking at me
But I'm not and I look back

You find it simple, you smile
But I don't see the fun in this story

Life should, and could be better than this
But it's us, that don't dare
Just go for it, tell what you feel, tell what you think

What to lose?

- - - There is something, the memory I so much like, with you and I, we're talking and laughing; I don't want that to fade away, or that someone comes and change it all. I am afraid to lose you from the little I have with you.  - - -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker