Where is my desire?

Nu börjar jag se allting så negativt igen.
Efter skolan idag så började min energi sjunka som vatten! Jag började tänka djupt igen; Varför lever vi?

Jag började tänka om hur livet fungerar; Födelsen -> Skola -> Jobb -> Döden
Så.. Vad är poängen?

Vi går i skolan för att få ett jobb, vi jobbar för att tjäna pengar, vi har pengar för att leva - MEN VAD LEVER VI FÖR?
Så, om någon kan besvara det så vore det mycket enklare.

Men efter ett snack med någon random person jag pratade med i över 1 timme så lyckades han få mig på bättre humör! Jag såg "ljuset", om vi ska kalla det så. Nej, men han fick mig på andra tankar - gamla minnen o.s.v. Han råka påminna mig om hur mycket jag saknar henne... Jag måste glömma henne!

Iallfall, nu börjar jag tänka på annat, om te.x. gitarr planeringar! Länge sedan jag spelade gitarr, bara plugg och plugg! Jag tror jag börjar förstå folk som går in i skolan och börjar skjuta ner alla! haha nej det gör jag inte.. Men jag har så mycket att göra, har kemi prov imorgon och nationella. Hade inlämning och redovisning idag, som gick bra. Igår hade jag idrottsprov och innan det matte inlämning.
Ni tänker; ah men det är över!
Men neeej, det har bara börjat! Det är 100 grejer kvar och nya grejer kommer. Över 12 stora (stor vikt på dem för betyget) på 1 månad! 12/4 = 3 ALLTSÅ 3 stora grejer som uppsatser, prov mm. per vecka! Vem är vi som ska klara det.

AJaaaaa glada tankar! Så, nu får jag gå vidare och ge kemin en omgång! Sen, nationella får gå som det går!



You always seem to take it with your heart
Even when I feel the most.
You told me there's a fire,
But where is my desire!

I'll always tell you how
Listen what I have to say
You shall be fine
Even when I'm home
Because I'm the one thats gone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker