You're not that far away

Idag blev det ingen skoldag, utan Kolmården med klassen i Norrköping. Jag behövde min kudde, var så trött - hade bara sovit 4 timmar innan.
Jag somnade klockan 2 på grund av sömnproblem, samt svenska arbete och fick vakna klockan 6 för bussen..


Men hah, fy fan alltså. Tigrar alltså!!! Jag var minst 2 meter ifrån dem - vi gick in i skogen bakom allting,och klättrade på trä väggen som isolerade tigrarna från att rymma. Detta gjorde vi för att få se dem närmare, och då de märkte oss så nära - KOM ALLA TIGRAR och stirrade RAKT IN i ögonen! Jag och två kompisar spenderade den mesta tiden i Kolmården med att bara stå lutande mot väggen och titta ner på dem. De hade ögonkontakt heeeela tiden och man trodde att de skulle hoppa upp och dra ner oss vid vissa tillfällen.
I början var det hur läsktigt som helst att hjärtat dunkade jätte hårt, men sedan vande vi oss.
Vi kollade på dem som om de var speciella, de kollade säkert på oss som om vi vore en kött bit.

Sedan höll vi också på "busa" med elefanterna. Alltid när jag var liten trodde jag elefanter lät oskrämmande, men i Kolmården lät de som tigrar! Jag skojar inte!!

Jag såg massor av djur, men det som jag mest facinerades av var väl Tigrarna, och sen alla Lejonkungen-djuren som Timon's hahaha. Sen de där djuren som sprang över Simbas far så att han dog pratade vi med. Vi sa ungefär så här: "Varför sprang ni över honom?! Vad hade han gjort er?! Ni dödade honom! Jävla idioter!!"  (lät inte så här mesigt då vi sa det... Faktiskt..) - De svarade: "öhhuuuuuuuung!" och gick bara därifrån. Ingen respekt lixom, där försökte vi prata med dem och så går de bara! Hehe..

Fy fan vad djur är grymma alltså, ärligt!

Men en sak jag tänkte på var; Vi tänker: "Kolla Idioten!", "HAHA kolla apan!", "Kolla, vad fan gör dem?" - "Vilket tråkigt liv de måste ha!" O.s.v.
Men TÄNK OM de tänker samma skit om oss? Vi står och kollar på dem, tror inte ni de tänker: "Kolla idioterna, inget liv står och kollar på oss! Gå hem, gör något vettigt."

Hahaha ajaaaaaaaaaa...........

Jag är så trött nu, ska nog vila/sova.. Kanske tråkigt blogg inlägg, men ville bara få det sagt; Att jag diggar Tigrar nu! Förut var det lejon, men tigern verkar ju vara MYCKET häftigare! MYCKET!




I slept the whole time,
Doesn't matter.


Don't speed up, we all will remember
I'm looking in, and will never find.


If you talk to me, I dance like a king of ice

You know, I often think about you
Only thinking of you

Like I was dependent on you!

You're not that far away, as you and I thought
But still, you are!


You must been special for me,
Because you seem to have this infection inside me, and I'm feeling good!


 


Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha fan vad skön du är lillebror, glad över att du hade kul idag <3 Ditt sms idag gjorde mig riktig glad.

2009-05-28 @ 21:12:34
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker