Shadow, please talk to me!

Tack till förslaget för filmen, riktigt vacker! Efter Braveheart kommer 500 days of Summer! Jävligt fin film, tyvärr var slutet irriterande! Sista minuten borde bara klippas bort så är den PERFEKT!
Jag har lärt mig massor idag fastän jag bara varit i en och samma plats.


Min kompis frågar varför jag är så? Han kom hem till mig och såg min MSN-konversation. Han sa: "Varför? Varför skriver du inte - Hej, vad gör du?, du ska alltid skriva "hur är livet?"

Det han menar är att jag alltid komplicerar saker och ting. Jaha..? Vart går man för att fixa det problemet?



Dark, dark night,
Silence me with your cold winds
Make me wonder why.
Make me think, think how
Will the pain look for a place, high above myself?

When you're happy and your on the end of the road.
You lost your sense of control, will you think the faith will end you?
What do your mind tell you about the past?
If you try to live on your own, when you both walks different directions.
Try not to forget, that in my mind
You are someone.
Make no sense
Lost my control

Kommentarer
Postat av: mirris

varsågod till förslaget vännen

2009-11-29 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker