All your looking for is something in the air

Jag vet varför det är så här nu, men inte varför jag ska vara så.

Om jag inte slutar tänka så mycket kommer jag att börja slå mig själv?! Seriöst.
Det jag hatar är den här klumpen i magen, den verkligen tar kål på mig och min energi bara rinner ut. Jag orkar inte mer, inte en gång till! (Jävla tönt...)

Det finns ingenting, men det som finns, är att allt finns bara i huvudet. Det vi ler, skrattar och gråter för finns bara i huvudet, ingen annan stans.
Jag gissar på att du vet hur det känns?

Hur kommer det sig att du ser så bra ut?
Jag slösade bara min tid, som en vanlig vardag.

Jag måste verkligen veta,
så jag slutar tänka! Det är dumt att stanna galen!

Hur kommer det sig att du ser så kall ut?



When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker