Dead man walking

Vad är felet med mig? Jag har kissat minst 17 gånger idag! Det känns obehagligt. Jag har inte ens druckit mycket idag..

Aja, längtar tills på fredag, för då ska jag äntligen till frisören och få tunna av håret! Mitt hår växer som ogräs, för fan! Det har varit en väldigt jobbig vecka, är helt sliten och har knappt något liv i mig..

Nästa vecka kommer att vara same shit! På måndag har jag 3 stora saker; Svenska inlämning, Samhälls redovisning (ska prata om Sverigedemokraterna) och kriminologi uppgifter jag inte ens börjat med! Hur står jag ut egentligen?




When I was young, we all sat beside me!
But if you do this, it won't be sunny days.

I took my time, did not waste it all.
But I found nothing, and I forgot it all.

What would we be, if no pain we feel?
What would we see, if we only cried?
It's all about being a simple person!
Being something, you love and understand.
And nothing is!

I wish I just was a simple common man!
I hope I can love and understand! I hope I was a simple kind of man!

They told me I'll found myself.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker