Day light

Idag har jag vaknat tidigt för att dra till stan med kompisarna. Jag köpte två par skor, vanliga street skor och fotbollsskor.
Använde mina fotbollsskor direkt på matchen vi hade, vi vann med 8-3 eller något (mirakel, första gången vi vinner! haha..). Jag är ny i laget, så jag får inte spela så jävla mycket, men fick spela tillräckligt. Jag var ganska "sjuk" i morse, efter att ha tränat i regn sen torsdagen. Så jag fick hur ont i halsen som helst av att springa 10 meter. Men det var värt att springa, jag gjorde värsta målet (eller man kan inte räkna det som mål för att en annan i laget snodde det, så jag gjorde väl assist! Jävla skit måltjuv! (egoist?)).

Iallfall, på kävllen - efter att ha fixat in de nya strängarna på gitarren och tvättat av den, och fått min andra blåsa i hela min "gitarr-karriär" av att stretcha strängarna. Det brukar ta max 5 minuter för vissa att byta strängar, för mig tar det minst 2 timmar! Ja, jag är amatör..

Efter att ha fixat gitarren, så kom jag ihåg att det var Sverige - Ungern match, så jag satte på den men då var det på 79:e minuten. PRECIS efter straffen ungern fick, så... Men fick se Zlatans mål, fy fan alltså vilket drömmål, SISTA SEKUNDEN!!

Åh måste komma ihåg: Jag är aldrig sjuk! Men idag är jag... :/ Snorar som fan. Jävla höst-vinter!

 

Är det bara jag, eller känns det som om allting är på väg att bli sämre; finanskrisen, vädret, sjukdomar (svininfluensan) etc... Eller är det media som överdriver som fan?

 



Eat healthy, don't smoke and don't drink - you'll die anyway.

Life can be misunderstood, but be happy.

Eat a snake, and run like a lion,
says who?

Beat yourself, run for ever, look at the sunrise

First walk,
then fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker