Make me laugh

Vilken jävla dag. Mina ben gråter och jag får lida av det..


Idag har varit en riktigt, riktigt jobbig dag i skolan. Jag vakna med att ha ont i halsen.
Sen efter, började skoldagen med skoljoggen (tänk min hals...)! Det är väl okej, det klarar jag.. Men sen efter det är det två jobbiga lektioner; Biologi och kemi. Jag kunde inte koncentrera mig alls på biologin så jag halvsov under den lektionen, men på kemin var jag tvungen att skärpa mig då provet närmar sig.

Efter det blev det plugg fastän jag slutat, fysik, i skolan såklart för annars hade jag somnat hemma eller gjort annat som är mycket roligare än plugg. Så halv 6 lämnar vi skolan; hungriga och trötta... och då tänker man: ÄNTLIGEN SOVA! Meeeeeeeen neeeeeeeej, då börjar min träning, en timme efter, så jag är tvungen att äta något och sen skynda! Om inte vi hade fått skjuts till Tullinge, så hade jag aldrig hunnit, kom redan försent någon minut.

Jah... Så nu vet man varför mina ben är helt förstörda!!

Det roliga med allt är nu, då klockan är kvart i 10, för att jag måste plugga mer fysik! Prov imorgon..

Vill bara sova! Vart fan är det roliga i livet? Musiken? All skön sång?

Aja i helgen blir det bara fotboll. Kunde ju blivit lugnare, lägga ner lite tid på musik och vara mig själv en stund.. Men inte den här veckan..



Would you hold my hand, if I saw you in heaven?
Will it be the same, if I saw you in heaven?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker