När saker känns fel och man fortsätter ändå för att man måste

Vad ska man göra om det man gör känns fel? Sluta? Det låter rätt, men varför gör det inte just i den här situationen...? Är det för att vårat system fungerar så, eller är det fel på mig? Jag skulle hellre vilja dela min musik, bo vid en strand i Australien och bara leva ett liv som känns meningsfullt, få göra det jag vill. Men istället måste jag gå i skolan som känns så fel just nu! Sen efter skolan skall jag jobba med något som antagligen också kommer att kännas fel? Eller...?

This day, was no different from the others
This time I can't hold it anymore

I just want to scream your name
Just to make it clear for you how much I do burn inside

You take it all away, but don't forget who I am
I know I'm not there, but don't let me stand here all alone

This day, was no different from the others...
When I wake up all I can feel is coldness

Take me away! I've got nothing left to say, just take me away!

I try to make my way to you but still I feel so lost
I don't know what else I can do


Take me away! I've got nothing left to say, just take me away!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker