Tell me why

När snön smält lovar jag att ta steget fram, göra det jag lovat mig själv, se världen och leva!

När blommorna blommat klart lovar jag att ta steget fram, göra det jag lovat mig själv, se världen och leva!

När löven faller lovar jag att ta steget fram, göra det jag lovat mig själv, se världen och leva!

När snön smält lovar jag att ta steget fram, göra det jag lovat mig själv, se världen och leva!

När.............


Allt vi gör känns ganska meningslöst när vi kollar bak i helhet... (Eller?) Jag undrar när min tid kommer då jag kan ta ett djupt andetag och se bak i mitt liv och känna känslan att jag lever.

För just nu känns det som att vi:

Födds -> Går till skolan -> Går till skolan för att jobba -> Jobbar för att få pengar -> Har pengar för att leva. (PUNKT)
Vad lever vi för? Vill så jätte jätte jätte gärna veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker