Don't burn it..

Jag har inte varit sjuk i 1 och 1/2 år, om inte mer och igår/idag är jag sjuk :(
Fan vad det suger! Det suuuuuuger! Så jälva dåligt att vara sjuk...

Man tänker; Fett nice, man slipper skolan och kan se tv! Men min hals brinner så varje gång jag hör skådespelarna överdriva med rösten får jag jätte ont i halsen av tanken...

Men fan jag kan inte sova, jag kan inte vara vaken! Vad ska jag göra? SKITTTTTTTTTTTTTTTTTT ATT VARA SJUK!

Aja väntar tills det börjar bra program på Disney Channel.. haha, det är skit filmer nu på morgonen! Dampar på TV Shop!

Kommentarer
Postat av: Ellis

Haha fanns det inget på tv1000?

2010-01-08 @ 15:10:24
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
eXTReMe Tracker